Monday, June 11, 2007

Lunch Break at Pengkalan Sibabau

Lunch break here is siuk x ah ada angin...

The view is menyenangkan utk release tension...

Ada g kilong, mun nda tau ani is 1 of alat nangkap ikan,

Ada perahu Jack Sparrow....

Ada org nurunkan perahu kan turun ke laut....

Ada.... dua ekor ani hehehehe

Aiek Muka di lagi.......

Hmmmmm asal aku mimpi saja ko dtg... hmmm ko bikin kacau lah..

Signs

I got this from a staircase at Muhibbah in Menglait, posted on a door.

This I got from a staircase around Gadong, people must have thrown alot of "rabbish" there. :)


Friday, June 08, 2007

Gonna liat ni ceta ni, n dah ku bali tiket kmarin, for 14th June ani show kul 7 mlm, sapa mau ikut bleh bali ja tiket d kiulap cineplex plg ku mliat ;)

oh ya.... sapa2 yg dah mliat ceta ocean 13 gtauku ah cana cetanya sal aku nda mau mliat x... ani ceta ocean 13.5 yg xtra plakon atu kajanya senyum manjang, asal ada muhanya senyum tia ganya tu, nada dialog......

But this, i will definitely liat, tatap tatap tatap, salnya minat x ku ah cetanya dari dulu. I just hope wont dissapoint me, kira mcm trailer ja lawa... eh jan cabul eh, aku mau lawa ni ceta ani.

Nothing like charcoal's milk shake.... for me jua tu lah..... kira mcm nda tau g kn jln kemana so lepak ja d charcoal, reminds me of some1 plg yg first bawa aku kesana.... hmmmmm bang pul... bang pul....... :)

Tuesday, June 05, 2007

PLK Zombies vs Banzai 03/06/07

After warming up, ritual biasa pemberian tugas, kira kezutan lah ni.

Early sunday morning shower, mun nda paham shower ertinya mandi awal pagi ahad ada paham :)

not cheerleaders, not reporters definitely not available heheheh ;)

Nunggu-nunggu hujan taduh

Relax..... dulu..... kata coach

The choiiieeee group. Mua drg ani tense ah mcm apa...... choiiieee

alamak E.G.M choieeeee

Au darling....... tau kami tu u pkai kasut baru atu, lawa eh brp beli?

The results.... well done PLK Zombies, job well done.....

Friendship still intact..... Good friends they are......

Those happy faces.... hey I'm just doing my job

pick me.... pick me...... choiiieee asi-asi

Malah ada yg pengsan..... Tak cantik kah ini

Row... row... rowni... jua hahaha nada pemas

Thursday, May 31, 2007

Shrek the third


Well tdi ku mliat shrek 3 d qlap cineplex which is my fav cinema masani. Anyway psal shrek 3, for me its just another typical shrek movie plg, dunno u, ofcourse ada calinya makes me laugh smile n ?????, ntah ah kira calinya atu typical shrek bah like wen u watch mr bean, yg holiday atu wen ia bcali sal neck tienya nyangkut atu, catu lah typicalnya, ada plg g yg cali bnar atu, so for me gonna rate it 6 out of 10 lah catu or may b kurang g dikit. so sorry if i've spoiled ur going to watch shrek 3 mood but hey i may b wrong, well my demand tinggi kan.... ;)

Sunday, May 27, 2007

PLK Zombies (2) Vs (1) Gregors - The great comeback

Sebelum the game against Gregors.
Au tense bnar bah game atu, Gregor lead 1-0, from the top 1st inning, n batting kami pun menaie ani bah.

But in the end PLK Zombies manang 2-1, believe it or not, Zombies scored during the bottom 5th inning, the last inning. Gila eh mcm manang world series ani bah.

Ani ngalih ni pas celebrate, au beseri muha sorg2 dgn gelak ketawa, mun kalah betangisan kali.

Yg dua ani asik2kan begambus saja kajanya, biasalah kan org manang, Hepi gila lah.

Yg ani nda tah ku tau apa rundingan drg ani, mun ku nda salah si lelaki atu sedang mengutip untung.... ko untung.

Sorg ani mun kan tau iatah yg mengambat bola n zombies dpt draw point, au sangal telinga ku eh ia kan minta puji saja ah, dari caranya bjln smpai ia d base bah d ungkitnya, mbari nyesal memuji nada jua ia blanja.

Yg ani pitcher zombies katanya ia ngalih brabis, tapi dari sumber2 yg nda dpt d percayai, bnarnya ia nangis sal kukunya kn pacah sal pitching, baru jua d cutex nya d malam. chuiiieeeee